Wednesday, July 25, 2007

Wild Animal Park

Olla! Danes pisem porocilo za nazaj :) Torej, kot sem ze omenila, smo bili v nedeljo v Wild Animal Parku. Tukaj bom bolj malo napisala, ker slike govorijo same zase. Park je pa naceloma ogromen teritorij, kjer razlicne zivali skupaj zivijo, tako kot v naravi. Okoli tega ozemlja je ograja, kjer pol vozijo turiste okoli. In ce mas sreco, so nekatere zivali zelo blizu ograje :)
Tukaj sem jaz, ki hranim ptice :) Zadeva sicer prav fajn zgleda, ampak tile ptici kakajo na polno, tako da je treba neprestano oprezat da ti kdo ne kaka na glavo.

Se nekaj posnetkov...




In to je to! Aja, se glede komentarjev na prejsnji post - ta jockey je bil res tako majhen, da se jaz nisem mogla nehat smejat. Sej me je bilo prav sram :P



3 comments:

mankica said...

Hej Urša!!

Ravnokar pišem reportažo o NYC + gledam fotke od tam in nekako me tako zelo mika, da bi kar šla tja v Ameriko spet, a tokrat za nekaj dalj časa.... in ko gledam vse te tvoje fotke in berem dogodivščine, ki se ti dogajajo... joj kako noro!!!
Sem gledala tele limuzine na ulicah New Yorka, ti si se pa prav s takšno podobno peljala. Super!! V bistvu me zanima, če se lahk kar zmenim s tabo, da me naslednjič daš v kakšen kovček za zraven ...? ;)
Jaz potujem jutri v Berlin in komaj že čakam. Tako dolgo si že želim obiskati to mesto. Sem pa bila danes tudi že na STA-ju, da sem prečikirala še letalske karte za Indonezijo in je že vse full 'zabukirano', tako da se bom mogla čim prej odločit za datum in karto kupit. Komi že čakam oktober, ko grem. Jej!
No, ja to je zanekrat vse z moje strani. Se slišimo kmalu! :)

Lahko noč Ljubljana, dober dan San Diego.

Mankica

Unknown said...

hy, vidim da se imaš zelo lepo, noro, ti privoščim (in malo zavidam :) ) amapak tuki nimam nič pametnega za počet (pa itak sm skus v službi, že skoraj da ne spim tam :( ) zato komaj čakam da prideš nazaj...upam da bom mela naslednji teden kaj več časa in energije, da ti napišem mail...
No, lepo se imej še naprej, uživi še namesto nas...
miss u ****

Maja said...

ooooo, ke pridna, si me ze dala med linke....!

Ke dorro!! :)

Ej, uzivaj mi, pa javi se kaj, poisci me na msn-ju (no ja, ce me bos nasla, ki samo delam hihi).

Pa ne se mi zakoreninit tam, ja?!?!