Friday, July 27, 2007

Samo malo tako :)

Hoj hoj hoj!
Danes se oglasam s super novico - za tri dni se odpravljam v Las vegas!!! Jupiiii!!! Tako, da prosim drzite pesti, da bom mela sreco pri pokru in bom prinesla nazaj kej vec dolarjev, he he. Drugace pa za ta cas zapuscam blog...
Ampak da vam ne bo dolgcas, sem v tem postu prilepila par slikic, da boste videli par utrinkov iz mojega sedanjega zivljenja he he. Na spodnji slikici lahko vidite nas jacuzzi za bajto in nase druzinske prijatelje v njem...

Tako, tole je pa nasa mizica za hiso, kjer ponavadi jemo vecerjo :)

Takole pa zgleda nas jacuzzi, ko je zaprt :) Poglejte tele lusne lucke :)


Takole zgleda vse skupaj podnevi...

Tole je pa slika enega mostu, ki sem ga opazila nad avtocesto med Los Angelesom in San Diegom. Blazno mi je bil vsec he he...

In se zadnja slikica - to smo mi vsi, ki pijemo home made margarite :) No, prav slabo mi ne gre, kajne?
Tako, to je to za danes. Lepo se imejte, napisite se kaksen komentar, da bom imela kaj ctiva ko bom prisla nazaj in uzivajte se naprej!!! Se slisimo in beremo v ponedeljek! Papa***


1 comment:

Unknown said...

No pa si le dočakala Las Vegas:) Glej d nauš preveč not padla hehe ... Uživi na pouno. Lepo se mej*