Friday, July 20, 2007

Vikend v San Diegu

Juhej huhej!
Sporocam vam, da se odpravljam v San Diego za vikend, tako da ne vem ce bom v teh treh dnevih lahko kej napisala :) Tja grem z enimi druzinskimi prijatelji, ki tam zivijo in ker jih ne poznam zelo dobro ne vem kako bo kej z dostopom do interneta in pisanjem mojega bloga.
Drugace je pa moj plan tak - danes gremo pogledat na Laguna Beach, ki je tam cisto zraven. Mogoce se bomo kaj kopali ali pa ne....zvecer bomo najbrz sli kej po San Diegu. Jutri me peljejo na stezo Delmar (na konjske tekme). Baje je ta steza ena najlepsih na svetu. Ker ti prijatli poznajo enega lastnika konjev, bomo sedeli v lastniskem lounge-u, kjer snemajo kamere in bomo mogoce celo po televiziji :) V nedeljo se gre pa v Wild Life Animal Park, kjer se vse zivali prosto gibajo, tebe pa v enem takem vlakcu vozijo okoli :) Drzite pesti, da me kak lev ne poje he he!
Ko pridem nazaj (al pa se prej ce se bo dalo) bom lepo napisala kaj se je dogajalo, kako sem se mela itd...
@ Heli, hvala za komentar :) Kaj zdej sta doma al bezita spet na kaksne pocitnice? Zadnjic sem vaju hotela policat pa se ni nobenoglasil. Kaj Dusan je v Sloveniji ali je ze v Mongoliji?
Lep pozdravcek vsem, vas vse pogresam :)
PAPA

5 comments:

Tomaž said...

hey hey. Opažam da ti noben ne piše komenatarjev pa sm se jst odloču da ti mal pišem (upam da ti bo polepšalo trenutek) čeprou sm se odloču da več ne kontaktiram s tabo. predvidevam da si trenutno v SD in ne moreš brati bloga, če pa ga vseeno pazi ker SD je znan po napadih morskih psov in ne bi blo dobr če bi tebe kšn pojedu;). Ej sam če si že tok južno bi se pa lahkko še oglasila v Mehiki K baje sploh ni dalš(tko se govori). Sm pa najdu en citat k mi je zlo ušeč in vrjamem da tut tebi, pa še skupi sva ga komentirala:

Lookin' for someone who - I'd be faithful to

L.A. is my lady, she's always there for me

L.A. is my lady, she knows how to care for me


:D. Ej uživi do konca pa se vidmo že spet v "moji" mali Lublani ko bo čs za to.

Unknown said...

neee res ne samo uživaš!;))

Maja said...

Jaaaaaa, FULL nas pogresas, potepuh!!!! Mislim da ti je tko fajn, da se spomnis na nas lih tko... bezno.... :)

Uzivaj v SD, pa ne prevec, ker smo ti ze tko al tko vsi fous..... :D

***mwa***

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Hoy, hoy, tudi jaz ti zavidam te roller coasterje (se spomniš bush gardens) in še posebaj LV!!!!Oglej si vsaj 3x vodomete Bellagia še zame in močen zajtrk-kosilo bi bil tudi v redu z zelenim želejem in sldkimi rebrci (posebno zdaj, ko hujšam). Ma ne, res bi šla z vami. Hej, kako pa kaj Sherman???Tukaj po starem, vroče in polna hiša. Anja se je začela spet učit, Elena je šla k fantu in bo potem tudi on pri nas prespal, ker pride z njo (sem že povedele, da se bo zrušila postelja), turisti sušijo brisače na vrtu in jih ponoči zalije, maček je suh, Dušan gre čez 3tedne (medtem pa se ukvarja z vespo, jahanjem in iskanjem raznih ključev), tvoj avto je v garaži, Helena+Andrej pospravljata v hiši v Trnovem, ker bodo začeli zidat. Kaj še? ENA URŠA NAM MANJKA!!!!!Jaz že sanjam nočne more, kaj če te ukradejo in ti me kličeš in mi hočeš v šifrah povedat, da je vse narobe, in jaz nisem sigurna, če sem prav razumela in s Tomažem vlomiva v hišo....Grozno! Prosim en pisemček samo ZAME. mwa mom