Saturday, July 14, 2007

Six Flags - Hurricane Harbour

No, vceraj je bil en zelo zelo zabaven dan :) Sli smo v Hurricane Harbour, vodni park, v blizini Los Angelesa! Tezko je opisat vse stvari, ki jih tam imajo, zato sem malo poslikala (in zato so me varnostniki napizdili!! :) da vam lahko pokazem kje sem bila.

Tale slikica prikazuje Lazy River :) Vsedes se na tele tubice in te lahkotno voda vlece naprej. Edina tezava je bila ta, da sem jaz hotla tle notri plavat, ampak je bila pa tko nizka voda, da sem se skozi butala s prsti ob betonska tla...
No, tukaj pa imamo tobogane!!! Tisti crni visoki so najboljsi! Sicer sem sla samo dvakrat, ker je bila taka guzva za prit gor, ampak je bilo pa vredno cakat 45min. Cisto spodaj levo so vidni se eni crni tobogani, ki so nizji, in se po njih spustis v tistih plavih tubah. In ko si notri je totalna tema, tako da se ti niti sanje na, kdaj bo kaksen ovinek in te bo vrglo totalno v drugo stran. Lots of fun!
Ej, ta bazen na sliki je bila pa najboljsi. V bistvu je bil navaden bazen, kjer so se vsake 15min pojavili ogromni valovi. Tako, da je bilo prav fajn bit gor na tisti plavi tubi in uzivat "oceanlike" valove :)
Tako, tukaj je se ena atrakcija, ki pa mi ni bila toliko vsec, ker me je skoraj vrglo iz moje strani na drugo stran tobogana...se zdej ne vem kako, ampak je billo scary :) V ozadju se pa vidi del roller coasterja Colossus (to je tisti tradicionalni ameriski) in je del parka, ki se imenuje Six Flags - Magic Mountain! Tja gremo pa v nedeljo. Jupiiiiii!
Ok, to je to, lepo se imejte in se slisimo!!! MISS U!!!

4 comments:

Unknown said...

o kva sm ti fouš...u know im crazy about any kind of amusement park:-P

*uživi

Maja said...

Ejjj,
Mega ti je, jaz bi tudi na tobogane sla!! :(

No, jaz zdaj delam - vikend dezurstvo, ti pa uzivaj... pa ne prevec, da se ne bos tko razvadla, da bos kr tam ostala.... ;)

Pridna bodi!**

Unknown said...

ciao snork! tako ti? ni da ki pomagaš v neki pisarni? ja ja samo zabavat si se šla!:P

Unknown said...

Jao kok se maš fajn ... Vidm d boš use zabaviščne parke čez dala :D