Wednesday, July 11, 2007

Just a regular summer job

Hej hej hej, kot ze vsi najbrz veste, imam zdej sluzbo :) No ja, vsaj tako se rece...ker pravzaprav ne delam nic posebnega. Sedim v pisarni (v podjetju od te druzine pri kateri sm na obisku), odgovarjam na klice, ce koga zanima s cim se ukvarjamo, jim povem. Ponavadi je precej dolgcas, ampak mam messenger, knjige, filme, ... :) Tako da tezko mi ni...

Pred parimi dnevi sem vozila avtomatika in je cisto kr neki...sploh nima sklopke, tako da sta samo dva pedalca. Medtem ko sem vozila, sem skozi z levo nogo pritiskala na neobstojeco sklopko! Tudi ko avto ustavis (na primer na rdeci luci) ti ni treba tikat nic...samo ustavis z bremzo in pol speljes z gasom...zmesano!! Pa tudi rocne nima!!! Tako da ko parkiras das samo na PARK in to je to...Vse skupaj je precej penzionersko in kao imas manj dela med voznjo, ampak meni je vseeno nas menjalnik ljubsi!! PS: I miss my car!! :)

Joj joj joj, vceraj smo sli v trgovino - COSTCO WHOLESALE - se klice. V bistvu je veleprodaja...in tam notri sem mislila da se mi bo zmesalo. Tako velikih pakiranih kolicin hrane in vsega drugega se nisem videla. Primer: DVOLITRSKA PHILADELPHIA! Ko sem jim povedala kaksne male Philadelphie imamo mi, mi sploh niso verjeli! OMG!
Drugace dojencki se vedno malo jokajo, malo se smejejo, ena bolj, druga manj. Danes naj bi sli igrat biljard at Sharky's...tko da bomo videli kaj se bo dogajalo. Trenutno se bolj malo ker smo vsi v sluzbi cez dan. Mogoce bomo danes sli tudi v jacuzzi...nismo ze dolgo! Tako da bom probala poslikat haha! :)

Ok, to je to! Mami, prosim poslji mi sliko od avta! komaj cakam da ga vidim! papa kiss

ps: ta slika predstavlja mojo srednjo solo, ki sem jo obiskovala pred stirimi leti :) Morem it kej pogledat medtem ko imajo "summer school"!




2 comments:

Unknown said...

hey urshy!

vidm da se zabavaš...vsi te pogrešamo, ampka se bomo probal zamotit dokler se ne vrneš;-)

*kisses from me and andrej

Unknown said...

"Mami, prosim poslji mi sliko od avta! komaj cakam da ga vidim!" ma snooork! sej še malo in se vrneš, ne?:) aja...pa tle v ljbuljani je malo dolgčas ki vsi so na obali...:(