Friday, July 6, 2007

Vroce je

Hey! Vsem sporocam, da sem varno prisla, hehe. Imela sem malo nesrece na letu do Washingtona, ker mi ni delala mini televizija (pa tko sem se veselila da bom gledala mini filme!) in niti lucka za brat ne. Tko da sem 9 ur na letalu klepetala s sosedom, brala (tako da sem mela odprt okno, ker mi ni delala lucka in noben okoli mene ni mogel spat, haha) in tudi malo spala... Ampak vse se mi je povrnilo, ko sem na poti do LA-ja imela dva sedeza zraven mene prosta in sem se lahko stegnila in bila komot. Pa se mini tv je delala!!!
Edina zoprna stvar je bil pa vstop v Ameriko, ko sem priletela v Washington. Najprej sem cakala eno uro v vrsti, da sem oddala "immigration forms" in PRSTNE ODTISE! To mi sicer ni bilo vsec da jih morem dat, ampak se nisem upala bunit! Tako da zdej me imajo v sistemu! Pol pa so me se skoraj slekli med tem, ko gres mimo varnostnikov. Pa dodatno skeniranje za prtljago imajo tudi. No, ja.....
No, zdej sem pa doma, ravnokar sem se zbudila in se nimam nobenih planov kaj bomo delali! Pa drugace je tukaj full vroce. Trenutno je ura 8 zjutraj in je ze 28 stopinj! Ojoj!
papa

3 comments:

Lučka said...

Snooooorkooooo :)

Unknown said...

Kje si, Urša, nam že manjkaš!Kako je preživela potica?V hiši je gužva,ko kaj delaš ali pa prilezeš ven ali vstaneš, že kakšen hiperaktiven leze za tabo.Jaz bom vsar čas udarila tihi štrajk, ker se mi ne da več vsega delati. Včeraj sem uredila vrt, prišel je Miro, tisti fantje so šli, eni pa so zadnji dan odpovedali. No,mogoče bomo vsaj malo spali.čaoooooooooo

Unknown said...

hey urshy! a že uživaš....?:-)

*pozdravčki od naju z andrejem