Wednesday, July 18, 2007

just another day...

O hey hey, pozdravcek vsem skupaj...od nedelje pa do danes se ni nic kej posebnega zgodilo, tako da bo danasnji post malo manj zanimiv kot ostali (ce so ostali sploh bili zanimivi?)...
Vceraj sem imela super dan :) Uspelo mi je nekoga prijaviti na enega izmed nasih seminarjev, ki jih imamo. To pomeni da sem zasluzila 80 dolarjev. Jupiii! Sej ne da me samo to zanima, ampak te pa vseeno razveseli.
Drugace imam po novem nekoga v sosednji pisarni in tu pa tam kaj poklepetava, da nama ni dolgcas. Ce pa njega ni, pa ponavadi pogledam kaksen film. No, ja, kot sem ze prej rekla, tezko mi ni :) Sem pa vseeno v sluzbi in morem skozi bit na prezi in poslusat ce kdo stopi skozi vrata. Jutri bom magari malcek poslikala pisarno, da vidite kje delam, hihi.
Vceraj smo praznovali rojstni dan od Debbie (ena druzinska kolegica). Domov smo prinesli za 60 dolarjev Kentucky Fried Chickena, hihi! In cokoladno torto in pili smo margarite!!! Na koncu smo se skocili v jacuzzi za hiso.
Drugace se zelo veselim, ker gremo v Las Vegas 26. julija in komaj cakam da grem v kaksen klub ali pa da kej gamblam...zdej sem stara 21 in je vse to legalno hihi :)
*** Andrej - sem se spomnila kako se klice tista veriga, kjer prodajajo curly fries - Carl's Jr.! Poznas?
Pa dejte mi se kej lepega napisat na komentarjih :) ne veste kako se razveselim, ko lahko kej lepega preberem, hehe!!
Lep pozdravcek iz vroce puscave :P

2 comments:

mankica said...

helou tja dalec ;)

me neki casa ni blo v sloveniji, tko da sem sele zdaj imela cas, da sem prebrala vse dogodivscine, ki se ti dogajajo tam dalec dalec.
vidim, da je full pestro, zanimivo, polno dogodivscin... moram ti priznat, da mene tja gor na une rollercosterje ne bi spravli za nic na svetu, tko da ursa, aljo, anja...svaka vam cast ;)) hihi.
me je pa tole branje bloga + gledanje fotk kar malo potegnilo, da bi kmalu spet nekam pobednila za kaksen mesec... hja, tut amerika je preprosto zakon, sem ugotovila maja v NYC.. tko da, se mi kar zdi, kako fino se imas... waaaa.

tudi v ljubljani je noro vroce in se vedno polno ljudi v stari ljubljani tako proti veceru.. se malo pa bodo se zadnji delovni ljudje pobegnili na morje... in bo ljubljana spet polna le tujcev, ki bodo iskali preserna pa kaksnega pobeglega zmaja z gradu ali akj podobnega ;)

uzivajjjjjjjjjjjjjj full ;)) (kar itak bos) pa se slisimo kmalu!

lahko noc ljubljana, dobro jutro dezela na drugem koncu sveta,

mankica

tetka said...

Evo, Urska, koncno se jaz!
Fino, da uzivas, sluzba se slisi dolgocasno, ostalo pa tako divje, da me je ze fejs strah... Se strinjam z mankico - tudi mene ne bi spravila na te posasti za noben dnar... sem bolj za opisane ameriske zajtrke, hi, hi
tuki je vroooce in zadnji cas da zbezimo na kak dopust!
Uzivaj dalje, ne zagemblaj vsega v LAju in pazi nase.
Tetka