Saturday, August 18, 2007

San Diego

Hej hej hej!
Ponovno se vam oglasam iz terena :) Na zalost bo to eden mojih zadnjih postov, ker prihajam cez en teden ze domov. No, torej, v sredo sem sla v San Diego. Grant je mogel it tja sluzbeno, pa me je vzel s sabo, ker se nikoli nisem bila tam. Zjutraj smo se najprej tri ure prebijali do San Diega skozi vse prometne zamaske, ki so nam prisli na pot (kar niti ni tako lahko). No, ko smo prispeli tja sva si mogla ogledat in poslikat nekaj gradbisc, ker je bil to razlog, da je Grant sploh sel tja. On namrec dela za gradbeno firmo in so ga poslali v San Diego z misijo, da dokumentira napredek gradnje.


Ko sva to opravila, pa je bil cas, da si razgledamo malo po mestu...in tako sva naletela na letalonosilko, ki je bila zasidrana v njihovem pristaniscu. Ladja sicer ni vec aktivna, ampak je pa bila do pred kratkim. Ogled je bil sicer kr drag (15 dolarjev + 5 za parking), ampak je bilo vredno dat toliko denarja ha ha. Sam ogled je bil voden preko slusalk in mini radia, ki ti narekuje v katero smer mores hodit in kje se mores ustavit in poslusat.
Imeli so ene 30 "postojank", kjer si se ustavil in poslusal...od podpalubja, kjer so imeli kriminalce in motorje do glavne palube, kjer so letala in giant helikopterji. Res sem se imela zabavno, vse sem poslikala, zlezla sem v vsa mozna letala kamor se je dalo...:) Morem rect, da sem mela malo klavstrofobicen feeling v teh mikro letalih...nimas nobenega placa okoli sebe in kamorkoli se premaknes imas feeling da bos kliknil en gumb, ki bo sprozil rakete :D No, ja...ce malo pomislis, je pa to kr fajn!
Na eni od palub so imeli tudi simulator, kjer dejansko ti latis kao svoje letalo...ampak nisem mogla it, ker je bilo za dve osebi :( Bi bilo pa prav zabavno! No, ko smo sli dol z ladje je bil pocasi cas za it domov. Tako da smo sli iskat Julit v Las Angeles, ker je ravno koncala z delom in pol sem jih prepricala da bi sli malo v shopping v LA! :D Tako da sem nakupila ene par zadevic, med drugim tudi en majhen "carry on" kufr, ker nimam dovolj prostora v tem ki ga imam s sabo.
Ok, to je to za danes. Jutri pa gremo v Hollywood, Rodeo Drive, Beverly Hills :D Looking forward to this!!!!

PS: teta mi je rekla da ima malo tezav s pisanjem komentrajev na blogu. Rekla je, da mora vpisat neko geslo. Kaj imate tudi drugi tezave?

Ajde, uzivajte, pa se kmalu vidimo!!!

5 comments:

Maja said...

Da probam: meni je ratalo ti pisat, je pa res, da ze full casa nimas komentarjev... mogoce te pa samo ne marajo ;)

Hihi, gremo na drink drugi teden, ne?

Maja said...

jaaaa!

Sicer se om ucila, ker mam 29. izpit, ma zate... vedno! :)

mankica said...

Hej Ursa!

Zdej sem koncno uspela prebrat vse tvoje poste za nazaj in pregledat fotke. Me ni nic doma, tak da sem tut na internetu bore malo. ampak tukaj sem in zdaj :)) V glavnem, uzivas noro in ti full full privoscim, ker vem, kako je tam v daljnih krajih...
Joj, ne morem verjet, da ze prihajas nazaj... kako cas bezi. pa saj bo ze september kmalu, ejej.
Nic, zaenkrat je to to, tukaj pricakujemo naslednji teden dez, kolikor sem uspela izvedet od nasih meteorologov (ki se itak pogosto zmotijo ;) tak da tudi na morje ne bom ocitno se uspela it ta teden (sramota, letos se sploh nisem bila na morju, vsepovsod drugje pa...). heh, no ja, sej bo september hopefully lep ;)

imej se lepo se zadnji teden, zelim ti srecno pot in se kmalu vidimo!!!

Papa, mankica

Maja said...

Samo da ves... sicer imamo te dni nekam cudno vreme: dopoldan soncek, popoldan dez... je pa za vikend spet napovedano lepo vreme. Upam da bo dovolj vroce za puscavnico, ceprav si ne zelim se enega vrocega vala. :)

No, have fun pa se vidimo... v nedeljo ne? Poklici, mogoce bom v Domzalah, ampak zvecer sem sigurno ze v LJ, ce ne ze prej!!!

Uzivaj se teh nekaj dni, pol pa...back to reality, hehe.
mwa***

Unknown said...

Ursi, saj je vse v redu, ma ne morem kar vedno tlelfoniran, zdaj so eni taki čudni časi....O paketku ni sledu, let sem ti potrdila in te pričakujem. Avto ti še vžiga, ampak spi v moji garaži. Sem bila še za kaj zadolžena? Se ne spomnim. Uživaj še teh par dni in se cmoknemo! MISYYYYYYA1