Thursday, August 23, 2007

Rodeo Drive Baby

Hello hello hello! Oglasam se z nadaljevanjem nedeljskega dneva :) Pravzaprav sem hotla dat gor samo se par slikic, ki jih se niste vidli. No, Rodeo Drive je v glavnem znana ulica v Los Angelesu, na Beverly Hillsu, na kateri imajo vsi najboljsi dizajnerji svoje trgovine. Na primer: La Perla, Chanel, Cartier, De Beers, Valentino, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Barakat, Bvlgari,...in se mnogi drugi.
Nas avto ima en del strehe premicne, tako da sem zlezla skozi streho, ko smo se vozili po Rodeotu, in slikarila naokoli. Sem upala, da bom vidla kaksno znano osebo, ampak smo na zalost uzrli le tale prekrasni Rolls Royce :D No, tudi s tem sem zadovoljna! Haha, I'm such a geek! :)
Na koncu Rodeo Drive-a, kjer ga seka Wilshire Boulevard, stoji znan hotel Regent Beverly Wilshire. Ali ga kdo prepozna iz kaksnega filma??? :D No, za tiste, ki ne veste...v tem hotelu so snemali film Pretty Woman...woo hoo! Hotel zgleda v zivo cisto drugace kot v filmu, tako da ga sploh nismo takoj prepoznale...na zalost se nam je tudi malo mudilo, tako da nismo uspele it notri pogledat :(
No, na poti domov smo se mogli ustavit nekje za pojest, ker smo bili ze kar posteno lacni! Tako da smo se kar vozili naokoli dokler nismo videli neke primerne rastavracije, ki ne zaracuna 30 dolarjev za eno solato :) Tako smo nekako pristali v predelu Santa Monice (na sliki)! I love the palm trees and the sunset!!!

OK, to je to...na tele slikici so pa le moji nohtki po moji drugi ameriski pedikuri :) Naceloma ne bi niti dala gor te slike, ce ne bi bila Anja A. tako navdusena nad tisto prejsnjo sliko nohtkov...Anja, to je zate he he
Evo, moji vsi, to je moj predzadnji post iz Amerike....na zalost...jutri napisem se enega poslovilnega :) Vi pa se naprej uzivajte, eni na dopustu, eni doma. Vidimo se kmalu, z nekaterimi ze v nedeljo! Kontrec, glej da si vzames cas v nedeljo, ker ti morem dat vse tvoje supergice he he :D Pa samo se nekaj v opozorilo - ko pridem domov bom nadaljevala tale blog, tako da ne ga zbrisat iz svojih priljubljenih :D PAPA ***

6 comments:

Maja said...

hehe, fajn se mas!!

Ej thx za naslov... se vidimo v nedeljo :)

Lučka said...

Snorko,
boš me mogla ti lovit naokoli, če češ da se vidimo...ki jst mam paniko z vsem kar morem nardit, tako da :) se čujemo, pa ne v nedeljo, ker takrat bom zdravla mačka ;) v pondeljek :)
xxx

Maja said...

hehe, Lučka samo žura..:)

Sicer pa Snork, ne vem kaj je to... ogledov mas ogromno, komentarjev skoraj nic.... hmmm, jaz bi jih vse nadrla na tvojem mestu, ko pridem nazaj... :D

Fajn blogec pises, moram priznat.

Slashrsm said...

Vidim, da se imaš čist noro. Tlele te že komaj čakamo. Pridi, da rum spijemo končno! :D

JAnez

Unknown said...

hey urshy!

da ti po dolgem času še jst kej na blog napišem, čeprov sva se že na MSN-ju kr razgovorile o določenih "zadevah";-) po eni strani komi čakam, da prideš, da dobim vse te moje prelepe supergice in da ga spet kej zažuramo, po drugi strani pa vem, da bi še kr ostala mal tm...uglavnm izkoristi še zadnji dan in večer, pa se gledamo v nedeljo...

*papa

Unknown said...

Čau čau.

D se ti še j malo javim ...
Sm bla malo v zaostanku s tvojim blogom zadne čase k vidm da je kr neki novih postov. Ja ful lepo d si se mela tko fajn:) Upam d ti nau v Ljubljani preveč dolgčas k nau tok stvari za videt hehe ... Bo pa več žuranja;)
Pa ja tut telile nohtki so lepo ratal ... To si si jih šla zih za domov narest d ti bom j klele fouš pol ;)

No sej se hmau vidmo :D
papa*