Sunday, August 5, 2007

Malibu Beach

Yo Yo Yo!

Kot ze napovedano, smo sli vceraj na plazo! Odpeljali smo se (cela familja!) Malibu-ja... :) Morem rect, da sem imela zelo velika pricakovanja glede tega kraja in plaze same. Pac, saj vsi gledamo filme, nanizanke in razne ameriske stvaritve, kjer se je dostikrat pojavila Malibu Beach v vsej svoji velicastnosti. V resnici je to obalni kraj (spominja me na Portoroz), kjer je par hisic, lokalov in cheap stanovanj ob morju in ob glavni obalni cesti. Ce se povzpnes malo visje, pa lahko zagledas polno dragih, miljonskih his, katera ima vsaka svoj arhitektonski stil. Te bajte so res prav ogromne in nekatere so prav lepo zgrajene z ogromnimi okni in vrtovi.

No, plaza sama tudi ni nic posebnega. Je sicer pescena in voda je lepa, ampak je veliko morske trave, ki plava v plitki vodi, tako da je treba najprej cez travo preden prides do lepe zelene vode. Po tleh je tu in tam tudi kaj smeti, za katere se borijo lacni galebi. Vcasih le-ti tudi komu neslutecemu ukradejo kos pizze, piskota ali kruha, za katere se potem tepejo vsi galebi na plazi. To je bilo prav smesno za gledat he he. Drugace je voda precej mrzla, ampak se navadis enkrat ko si v vodi. Vcasih mimo tebe priplava kaksna ribica in te gleda pod vodo, hehe.

Na plazi smo bili, kot sem rekla kr vsi, plus dve druzinski kolegici. Torej nas je bilo 7 in dva dojencka. S sabo smo imeli prakticno celo
stanovanje...deke...hrano...marele...karte...hladilne skrinje...tako smesno! Jaz nisem navajena it na plazo s 1000 stvarmi, tako da me je bilo kr malo sram...sem si dala svojo brisaco na pesek in sem poslusala muziko al pa bila v vodi hehe. Ponavadi se jaz smejem tistim, ki prinesejo vse na plazo in sedijo potem na tistih dekicah v slamniku in soncnimi ocali in sandalami s nogavicami gor. Saj si predstavljate ne? :)

No, tak je bil moj vcerajsnji dan. Naslednji vikend gremo v Indiano, obiskat njihovo drugo hcerko, vikend za tem pa mi je obljubljen moj Hollywood :D Tako da bo se pestro, morem rect!

Ajja, pa se to sem pozabila povedat! Vceraj sem sla KONCNO vn!!! Jupiiiii! Sla sem s Shermanom, prijatlom od Granta (ki zeli biti vecno mlad) in njegovo punco. Pa se enega prijatla sta mela s sabo. Najprej smo sli v eno mehisko restavracijo, kjer imajo tudi karaoke. Tam smo pili koktejle in malo peli (no, jaz nisem :). Tam smo bili do 12h, ker so pol zaprli. No, za tem smo pa sli v kao en nightclub (edini v Palmdale-u), katerega zaprejo ob 2h!!!!!!!!!!! Halo!!!!!!!! No, vsaj v dveh urcah smo se naplesali in napili he he. Drugace se v Ameriki vsi clubi zaprejo ob 2h, ker lahko samo do takrat tocijo alkohol. Je pa res, da so nekateri hudi klubi v Hollywoodu, ki so odprti tudi do poznega! In so mi obljubili da bomo enkrat sli tja preden grem. Jupi!

Ok, to je to, lepo se imejte, uzivajte ponocevanj se zame!!!!

papa***

4 comments:

Unknown said...

Vidim, da se moje bivše kopalke lepo sončijo....Ej, zdaj pa že malo preveč uživaš! Vozijo te okoli kot belega medveda, tistega od Coca Cole. Sicer pa ne vem, kaj je to, če te samo jaz berem in pogrešam, ali so tvoji vsi naokoli. Tabletke so na poti. Še piši in tudi slikic se razveselim in zdaj si grem zavrtet še enkrat fontane. Ej, kaj niso oni imeli majhen vrt, kam so vse tisto postavili?????jaz že štejem dneve, kdaj se vrneš (vem, da bi ti še ostala). mwa!

Unknown said...

arhitektonski stil? tipo megalomanske hiše?
no danes mi je končno uspelo malo na net pridet za več časa!
kdaj prideš domov?

Unknown said...

Žiujo.
Evo ti pišem komentar iz službe ... Mam velik dela ane;)
No pa si končn pršla do morja ... J sm tut bla za vikend:)
Sm se šla z autočki na ringlšpil vozt, pa sm dobila še en žeton zaston:) A ni hudo?
Ni kej, ni ti hudga ane. J zdej tut neki tadzga u službi kt ti delam (na msnju visim pa tak;). Bo drug mesc baje več dela.
No pa sej se kej čujemo ... Na msnju je bl zabavno k odpišš:)
Lepo se mej.
papa

Unknown said...

hey urshy!

evo mene končno doma iz morja, čeprov bi še ostala kšna dva tedna...blo noro dobr tko da bi rabla še kšn dopust, da se odpočijem od teh počitnic;-P...vidm, da še vedno uživaš, kako je pa kej z mojimi supergicami?

*anya