Thursday, August 9, 2007

Computer crash!

Hojla!
Vsem sporocam, da smo dobili virus na racunalnik v sluzbi in sem bila zato par dni odrezana od sveta interneta. Danes smo ga vzpostavili nazaj, tako da bi mogla dobit v kratkem tudi internet...vsaj upam! Ker pogresam moj Msn :)
Drugace pa se jutri odpravljamo v Indiano, obiskat hcerko od moje familje in njena dva dojencka (2 leti in 6 mesecev)! Nazaj pridem v ponedeljek zvecer (pri vas torek zjutraj) in bom takoj napisala vsem porocilo o tem kako smo se imeli. Seveda, ce bo obstajal internet :) Cene pa takoj ko bo...
Vikend za tem pa mi je obljubljen Hollywood! In to bo tudi moj zadnji vikend na zalost oziroma na veselje :) Cas hitro tece in nic ne rece...pocitnice se blizajo koncu!
*****Sanja, nazaj pridem 26.avg. :) In takrat se moremo zmenit za Portugalsko, hihi. Pa Tigrota pozdravi!
*****Anchy, supegice morem se izbrskat. Ni mi se sploh uspelo prit do trgovine, ker sem tako zposlena :) Naslednji teden ti upam, da sporocim kaksne imajo in koliko stanejo! PS: sem dobila potrdilo o vpisu! Se enkrat hvala, da si mi izpolnila prijavnico!!!
AJA! Imam se eno novico - sem nasla cimro za drugo leto hihi! Kdo pa to je, je pa zaenkrat se skrivnost :P Vseeno pa bom pogresala mojo novomescanko :P Hihi
OK, to je vse, lepo se imejte, uzivajte in napisite mi vendarle se kaksen komentar :P LOVE YOU!!!!

6 comments:

Maja said...

Da ne bo ta nova cimra ljubosumna na to novomeščanko :)

A bos meni tudi kaj prinesla iz USA?? :)

Aja, 26. prides...ki sem neki cula da 22...

Portugalska??? Kdaj pa spet bezis? Hihi, jaz grem mogoce tudi kam septembra. :)

Uživaj mi pa upam da se bova kaj ujeli po msnju, ki jaz grem v sredo na Poljsko pa v soboto nazaj pridem...


mwa***

Maja said...

Prav noben ti ne pise, a?? Sej vem, tudi mene noben ne mara, pa non stop cekiram svoj prazen blog... :)))


No, evo, se ti javim jaz, lih ki so vsi tko prezaposleni da nimajo casa ti pisat....

Lp iz dezevne LJ! :(

Pejdi kakega Brad Pitta pozdravit se zame, daj, hihi :D

Slashrsm said...

Vidim, da uživaš na polno. Jez sem danes domov prišel in se še vedno pod vplivom tisočerih vtisov.

Teli Američani so pa res face. A imajo sploh besedo "minimalizem" v slovarju? :D

Full uživaj. Legendario čaka, da ga spijemo.

JAnez

Unknown said...

Jaz bi tudi Legendario, pa še eno Cohibo Siglo 2 za zraven.....

Slashrsm said...

Legendario čaka. Cohibe žal nimam, bi moral bit kak Punch al pa Romeo y Julieta tudi OK ;)

JAnez

Anonymous said...

[url=http://tinyurl.com/y9qxher][img]http://i069.radikal.ru/1001/35/75e72b218708.jpg[/img][/url]



Related keywords:
buy Tramadol now
online ordering Tramadol cod
Tramadol with sertraline
saturday delivery overnight Tramadol
Tramadol drug
prescription Tramadol without
Tramadol use
sat delivery for Tramadol
[url=http://www.zazzle.com/AlexanderBlack]Tramadol drug [/url]
[url=http://seobraincenter.ru]http://seobraincenter.ru[/url]
no rx Tramadol cod delivery
saturday delivery on Tramadol
pharmacy tech online buy Tramadol now
Tramadol 50 mg tab
withdrawal symptoms Tramadol
buy online Tramadol
no rx Tramadol cod delivery