Friday, August 24, 2007

BYE BYE USA!

Hej hej hej! No, to je moj zadnji poslovilni post iz Amerike :( Hotela sem samo nalimat gor par slikic, da boste vidli s kom sem sploh zivela in kaksni so. In seveda moje male dve...




Ok, no, to je moja familja Thompson :) Predzadnji vecer smo sli vn jest v eno restavracijo BJ's...njammmmi! In to spodaj sem pa jaz, ko me zjutraj zbudijo tamale dve, he he!

No, morem rect, da bom pogresala vse, ampak mi bo pa tudi pasalo malo tisine :D Torej, ko boste brali tale blog, bom jaz ze na letalu na poti domov. Mami, priletim ob 11.10, ce slucajno nisi dobila msg-a! Ok, zdej grem, ker imamo vecerjo, pa se beremo se naprej....naslendjic iz Slovenije! KISSSSSS



2 comments:

Unknown said...

No tole morm napisat;)
Sej mislm d je večina opazla d si neki materinska ratala v Ameriki. hehe

Jutri si pa že doma;)
papa*

Maja said...

Ja, Anja, prav imaš!!! Non stop s froci... hehe, da ne bo kaksen kmali na poti...

Snork, see ya