Wednesday, August 15, 2007

Indiana

Hej hej hej! Po dolgem casu se spet oglasam. Na zalost smo tudi na domacem racunalniku staknili virus, tako da sem bila odrezana nekaj dni od sveta. Mislim, da zdej zadeve delujejo kot je treba in da smo se znebili vseh virusov. Sumimo pa, da smo ga staknili preko Myspaca. Samo v opozorilo vsem, ki ga uporabljate.
Tako, prejsnji vikend smo sli v Indiano obiskat hcerko od moje familje, ki tam zivi z mozem in dvema otrokoma. V petek zgodaj zjutraj sem se najprej odpeljala z Grantom do njegove sluzbe v LA-ju, kjer smo ostali do okoli 4h popoldan. Ob 8h pa smo imeli let do Indiane (za tiste, ki ne veste - Indiana je malo bolj levo od Pensylvanie). Naslednja slika prikazuje LA iz visine ne vem koliko tisoc metrov :)

Ha ha ha! Morem rect, da smo imeli kar nekaj casa na letaliscu pred letom in smo si s slikarjenjem krajsali cas!

Tukaj je se posnetek nabito polne petpasovne avtoceste med Palmdale-om in Los Angelesom. Za tako guzvo pa ni kriva nesreca, ampak le popoldanska mobilnost iz sluzbe domov. In tako zgleda vsak dan :D Kr malo pogresam slovenske avtoceste...

Tako, to pa je ze posnetek iz Indiane. Pokrajina je tam zelo podobna Sloveniji...gozdovi, vse je zeleno, voda, polja koruze, .... Vsaj meni se zdi, da je bilo zelo zeleno vse skupaj, ker sem prejsnja dva meseca prezivela v puscavi he he. Drugace je tudi tam super vroce, poleg tega pa je zelo visoka vlaznost, tako da se ti zdi kot da je 1000 stopinj.

En popoldan smo sli jest v eno boljsih kitajskih restavracij P.F. Chang's! Njammmm! I love chinese! To slikico sem pa dodala, ker smo vsi na posnetku...Tyler (2.5 leti), jaz, Juliet, Mark, Grant, Cara in Brianna (1 leto).

V nedeljo popoldan sem se pa odpravila malo na sprehod okoli hise. Tam vsaka hisa stoji precej sama zase na svojih par hektaorv zemlje, okoli pa je ponavadi polje koruze al pa paradajza :D Hisa na sliki ni njihova, ampak je sosedova (se mi je prav dopadla pa sem jo slikala). No, ja malcek sem se sprehodila naokoli po travnikih, po potkah pod drevesi in med tem sem skoraj dozivela kap ene stirikrat, ker so me lovili prosto leteci veliki psi. Tako, da sem komaj premagala strah in prisla po isti poti nazaj domov! Ampak vsaj kobilic ni bilo!!!!! He he Res po eni strani ze komaj cakam da pridem domov in se sprehodim po nasih zelenih gozdovih :D

Se polje malih paradiznikov... :D Morem rect, da me je prijelo, da bi sla robutat te paradajzke pa koruzo, ampak so mi pol povedali da obstaja moznost, da me obstrelijo he he.

Ok, to je vse kar se tice Indiane. Drugace pa vas samo opozarjam, da prihajam domov 26.avg in, da ce ima kdo kaksno zeljo (glede tega kaj naj prinesem nazaj) naj mi sporoci po mailu, ker mi msn se vedno neki steka. Kontrec, sem sla pogledat vse kar imajo od Baby Phat po trgovinah in je bore malo. Tako da ti predlagam, da narocis preko neta in posljes na moj naslov. Ce se bos odlocila za to mi sporoci, da ti posljem moj naslov :D Drugace pa komaj cakam na legendario!!! Jupiiii...lepo se mejte in se ga vedemo kmali :P



1 comment:

Slashrsm said...

Vidim, da se imaš božansko. Legendario čaka. Nič skrbet :D.

A se Američani full tkole vozijo z avioni po državi? Koliko pa stanejo teli domestic leti znotraj ZDA?

JAnez