Wednesday, August 29, 2007

Back home!

Juhej vsem iz Slovenije! Kot sem rekla, nadaljujem moj blog, ne vem pa če bo še vedno tako zanimiv kot prej (če je sploh bil :). No, zadnje par dni je bilo zanimivih...se prej pa morem povedat kaj se mi je zgodilo na poti domov iz Amerike!

No, moj let je bil njaprej misljen tako - Los Angeles - Washington - Zurich - Ljubljana! Iz LA-ja sem se normalno priletela, ker sem bila pravocasno na letaliscu...iz Washingtona pa smo imeli dve uri zamude zaradi nevihte nad letališčem. Tako da sem zamudila moj let v Ljubljanao...ufffa! Dobra stvar je pa bila ta, da so že med letom v Zurich sporocili, da imamo zamudo, in so nas tam prebukirali naprej na naslednje lete. No, ko smo prileteli v Zurich sem sla takoj do "transfer deska", kjer je bila taka vrsta, da si prisel do novih kart, DA SEM ZAMUDILA ŠE DRUGO LETALO, ki smo mi ga nasli! Ojojoj! Kakorkoli že, pol sem letela čez Dunaj in prispela v Ljubljano pol dneva kasneje!

No, zdej sem tukaj in sem že začela standardne opravke - kavice, pijačke...pa redekoriram moje stanovanje...woo hoo! Sej ko bo končano, bom poslala slikice, da boste vidli!

Še to - danes je sreda in moja Lučka gre na Portugalsko za eno leto! CIAO LUČKA, TE BOMO POGREŠALI FULL FULL! KISS****

1 comment:

Unknown said...

urshy is back home...jupi!!!!!