Tuesday, September 25, 2007

This Hard Erasmus Life

He he he, danes je pa bil dan!

Za tiste, ki še ne veste - letos imam eno tako ful fajn službo, kjer organiziram žurke, evente in izlete za tuje študente v Ljubljani! Ena takih zadev, ki jih organiziramo je tudi ponedeljkov žur v Parlament Pubu v centru Lj! Včeraj je bil že tretji žur zapovrstjo in jaz kar zadovoljno gledam kako se število ovc (beri: Erasmusov) iz tedna v teden na žurih povečuje. To je seveda premo sorazmerno s tem, da jih je že zelo veliko v Ljubljani.

Včasih je prav smešno, ko je cela pisarna polna zmedenih ovčic, ki ne vejo kje se jim glava drži :) Al pa ko dobiš tak fajn e-mail od kakšnega portugalca, ki ga ne znaš razvozlat. Sej smo rekli v pisarni, da bomo začeli dajat najbolj kodirane (nerazumljive) maile na vrata od omare, da nas bodo nasmejali vsakič ko bomo stopili mimo. Lahko pa iz tega naredimo tudi računalniško igrico - različni leveli dekodiranja pisav in stavkov!:) Kako smo nesramni:)

Še slikice iz prvega parlamentovega žura:

Pa še to morem povedat - danes sem imela zanimiv opravek! Mogla sem nabavit 500 kart Ljubljane in 1000 kart avtobusnih linij za razdelit ovcam! Ljudje so po moje mislili, da sem kak nelegalni prekupčevalec :D

Pa dejte mi no kakšen komentar napisat, vsaj da vidim če ste še živi :D

See ya!




2 comments:

Maja said...

daj gor fotko z novo frizuro, daj :D

Lučka said...

Snork,
ime "o**e" je tajno in ostaja znotraj pisarne! Ne moreš ga dat na blog :S