Sunday, September 2, 2007

kr neki :)

Pozdrav vsem, ki še vedno spremljate moj blog...morem priznat, da ga je težje pisat zdej ko sem doma, ker se mi malo manj zanimivih stvari dogaja, he he.

V petek smo šli vn z Anjo, Andrejem pa Tino v Globala. Še prej smo se pri meni dobili, igrali karte in ga malo pili :) Igra se kliče Asshole, in sem se jo naučila v Ameriki. Pač, igra je za štiri do pet oseb, tako da če je kdo zainteresiran, lahko takoj spet organiziram en turnir he he. No, v Globalu je bilo tudi kul, house muzika. Navadit sem se mogla na to, da se kadi zunaj....all in all, večer se je končal pozno v noč, imeli smo se fajn, plesali smo, srečala sem še full enih kolegov in naslednji dan spala do treh he he.

Drugače pa ta teden dobim novega iPoda!!! Se že ful veselim kako bom na busu gledala sex and the city!!! :D

Ajde, bom drugič kej bolj zanimivega napisala...papa

1 comment:

Unknown said...

TE POGRESAM,URSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!