Thursday, September 27, 2007

Pol pa svizec zavije FAQ v mapo...

Ola!

Včeraj in danes sta bila ponovno zelo zanimiva dneva v moji novi službi, he he. Danes smo imeli predstavitev Erasmus Student Networka ob 9h zjutraj na Ekonomski Fakulteti, kjer je bilo okoli 120 (ali pa še kej več) novih tujih študentov. V sklopu predstavitve je tudi podelitev enih takih fajn mapic, kjer imajo notri vse podatke in informacije, ki jih potrebujejo za začetek. To je pomenilo, da nas je v sredo zvečer pet zlagalo te mapice v pisarni na način: "Pol pa svozec zavije čokolado v folijo..." Za tiste, ki ste pozabili kako to zgleda pa...



Pač, lepo smo zložili vseh 200 mapic in jih napolnili z raznimi fajn zloženkami :) Nekateri so sicer pol še ostali in končali, jaz pa sem mogla šibat v KMŠ, kjer imamo naša tedenska srečanja s tujci. Kot vedno se je razvila prava žurka in prišla sem domov ob 5.30 (pa ne pozabit da sem mogla bit ob 8h že v pisarni zaradi predstavitve), ha ha! Pa še nekaj za okus:

Papa xxx

2 comments:

Pilar said...

Hallo from a spanish who has fell in love from Slovenjia!! I dont understand slovene...I wish I could...I invite you to my blog...is in spanish and english
Regards!!

Unknown said...

Ja kaj se zdaj to pravi, z žura na žur???!!!!Delat je treba, se pravi študirat!!!!!!!!!!!!!(to je hudič, če daš mami naslov od bloga, ne)