Sunday, September 23, 2007

The Return Of The Snork

Opa! Zdej sem pa nazaj!

Ja, prejšnjih nekaj tednov me je zaneslo v lene vode kar se tiče pisanja. No, ampak zdej sem pa upam, da trajno nazaj in v polnem delovanju. V zadnjih parih dnevih sem preživela kar nekaj različnih dogodivščin, katerih ne smem zamolčati širši javnosti :D

Najprej morem omenit, da sem si lepo prenovila mojo dnevno sobo. Mislim, da se nekateri še spominjate moje lepe velike, ogromne temno rjave omare? No, zdej je ni več (po eni strani jo sicer pogrešam, ker mi je nudila veliko prostora zaprtega očem, da sem lahko skrivala polno prčkarij - tistih, ki jih nimaš kam dat)! Na tem mestu pa zdej stoji nekaj popolnoma drugačnega.

Oglejte si:

Sicer sem imela pri vsem tem "šraufanju" res kar nekaj pomoči (beri: delovne sile), ki je iz stare omare izvrtala okoli 50 vijakov (beri:oči). Takoj ko je bila nova omara postavljena, delujoča in založena, sem se vsedla v avto in odpeljala v Rutar (in pika) Dipo, kjer sem kupila še to mojo prekrasno samostoječo lučko Jupi! In zdej ob večerih lepo sedim na kavču, kej brkljam in uživam v oranžnem soju dnevne sobe! :D

To je še slika moje delovne sile (oči, jaz, sestra in brat!):Zdaj, ko smo se uspeli prebit skozi prvo temo, lahko nadaljujem. Ta vikend sem bila doma v Portorožu. V petek je imela Hana poslovilno žurko, ker gre na Portugalsko za eno leto, tako da smo lepo "proslavili" v parkcu in še v kaneli. Slike pridejo naknadno, ker moja prošnja še ni bila uslišana. V soboto sem bila pa na Slovenia Open Turnirju v tenisu, kjer je igrala Katarina Srebotnik. V polfinalu je zmagala, ampak jo je na žalost ena rusinja premagala v nedeljo v finalu. Zvečer smo šli pa v Piran, kjer je bil koncert Da Phenomena, Donald Trumpet in Šank Rocka! Vikend se je lepo in ravno prav pijano končal (kot vedno) v Kanela Baru na portoroški plaži! :D

Ob zvokih The Klaxons-ov se od vas berujočih lepo poslavljam in vam želim prijetno branje še vnaprej! :)

No comments: