Sunday, October 28, 2007

Get to know each other weekend

Juhej Juhej!

Končno sem prišla do 5 minut časa, da lahko kej napišem. Prejšnji vikend sem bila v Kranjski Gori z mojimi tujimi študenti, kjer smo preživeli nepozabne tri dni :) Iz Ljubljane smo šli v petek popoldne (3 avtobusi), se pripeljali do KG in se takoj nastanili v sobe. To niti ni tako lahka naloga, če se ti 150 ljudi bori za ključe, ki jih imaš v roki ;) Skoraj so poteptali mene in sodelavce, he he.

Po petkovi večerji pa smo imeli Cyber party - morali so se našemiti z aluminijevo folijo. Nekaterim je šla kreativnost dobro od rok, nekaterim malo slabše, ampak na koncu smo vsi šelesteli s to folijo naokoli :) Sama sem spet nosila moja super ušesa :)

Naslednji dan smo imeli pripravljenih kar nekaj aktivnosti, katerih so se lahko vsi udeležili. Šli smo tudi na jezero Jasne, kjer nas je presenetil SNEŽNI METEŽ!!! Preden so se mi pa vsi porazgubili okoli jezera, sem se pa še povzpela na našega kozoroga in povedala zgodbico o "njegovi" legendi in o tem kako je zrasla triglavska roža. Za hec sem potem še dodala svoj konec o tem, kako je tale kozorog povezan s pivovarno Laško, he he he. In še vsi so verjeli ali pa so bili tako kome, da niso niti poslušali kaj govorim :)

Po jutranjih aktivnostih je bilo kosilo, potem pa še težko pričakovan TREASURE HUNT! V skupinah so morali po Kranjski Gori leteti in izpolnjevati različne naloge. Tukaj jih imate:

1. We gave you an instant soup. You must find a place where they have hot water and make the soup. Bring the soup with you when you come back to the finish line (in a plastic container, bowl,….)!

2. Find or buy a postcard of Kranjska Gora and have a local person write something on it J Bring it with you when you come back!

3. You must learn the chorus of a Slovenian song Siva pot. The song is about Slovenian mountains and you will have to say it to the judges when you come back to the finish line. Here are the lyrics:

Siva pot vodi me,
kamor hoče srce,
na Gorenjsko, kjer gore so,
vodi me siva pot.

4. Find a swimming pool in Kranjska Gora (In a hotel maybe) and ask them to give you a plastic swimming cap. Bring it with you! :D

Ko so opravili vse naloge, so morali priti k nam v sobo, da preverimo, če so vse prav naredili :) Zmagovalce so čakale nagrade...in tako se je v naši sobi razvila ogromna pivska igrica, ki smo jo igrali dve ure. Po moje nas je bilo ene 50 v naši mali sobici :)

Zvečer nas je še čakal Red Love Party, katerega so tudi vsi resno vzeli in se oblekli v rdeče :)
Po odhodu iz Kranjske Gore smo se ustavili še na kremšnitah na Bledu in zatem nazaj v Ljubljano spat! :PVeč slikic lahko piščete na portalu Facebook, seveda le če ste prijavljeni :)

Pozdravček do naslednjih dogodivščin :D

3 comments:

mankica said...

Hola vam, na drugo stran sveta, kjer... SNEZI?!? kako je to sploh mogoce... :) zima je kar naenkrat prisla in sploh mi ni jasno, da treba kmalu ze kidat :) tukaj v Vietnamu pa vsi hodimo v kratkih hlacah na 40 stopinjah... sicer pa tudi mene kmalu caka ta temperaturni sok in ne veselim se ga kaj prevec..
btw. Ursa, nova priceska? :)

You'll see me in your dreams! said...

Hej hej :) Ja, to frizuro imam pa kar nekaj časa že! se vidi, da se nismo videli kar nekaj časa.

Drugače pa nas je sneg presenetil prejšjni vikend v KG, kot si videla. V Ljubljani ga sicer še ni, ampak se pripravi na mraz :)

Kdaj sploh nazaj prideš? :P

mankica said...

evo me. back to reality... sem že nazaj in hvalabogu me je pričakalo solidno - ja, lahko rečem, kar prekrasno vreme, glede na to, da so mi povedali, da je bilo še pred nekaj dnevi neznosno grozno in sivo vse nebo.. :)